2016. március 26., szombat

Csokis kókuszos keksz

Nekünk ez a legfinomabb keksz, ami tényleg pár perc alatt elfogy, ha megcsinálom. Most rafkós voltam, egyrészt nem vendégségbe készült, másrészt eltettem fémdobozba, így jó pár napra meg van a reggeli kávé mellé a keksz készletem.


Hozzávalók:


  • 50gr kókuszliszt

  • 20gr kókuszreszelék

  • 30gr natúr tejsavó protein

  • 20gr csoki Wavel diabetikus étcsoki olvasztva

  • 20gr kakaópor

  • 50gr eritrit-stevia keveréke

  • 2 tojás

  • 20gr kókuszolaj olavasztva

  • 1dl víz

A sütőt 180 fokra előmelegítettem. A hozzávalókat alaposan összekevertem és olyan állagot kell kapni, hogy kézzel golyókat tudjál formálni belőle. Ezeket a golyókat sütőpapíros tepsibe lapítgattam. 180 fokon 12 percig sült. Frissen a legfinomabb.

100 gramm tápértéke:    kcal: 240.75    fehérje: 15.64    szénhidrát: 10.09    zsír: 16.33


 



Csokis kókuszos keksz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...