2016. március 23., szerda

NoCarb méteres kalács

A próbaverziót 10 perces piskótából készítettem.


10 perces piskóta: WP_20160323_06_47_04_Pro


kb. 20 cm-es mikrózható tálhoz:


  • 1 tojás felverve

  • 1ek olivaolaj (vagy kókuszolaj, vagy olvasztott vaj)

  • 2 ek víz

  • 1 ek eritrit

  • 1 kk sütőpor vagy szódabikarbóna

  • 20gr NoCarb rost sütőmix

Ezt két kis tálba csináld meg, mindkettőbe ezt keverd el.


A fehérhez egy evőkanál vaníliás protein port, a barnához egy kávéskanál holland kakaóport tettem.


Mikrózás külön-külön 600-800W, 40mp, majd pihi 10mp, utána 40mp újra, aztán a másik tál ugyanez.


Kifordítod, kihűtöd és felvágod csíkokra. Majd most jön a gyerek-játék, hogy két csíkos formát kell összerakni belőle.


Krémek:


Az egyik a rózsaszín krém:


3-4 db eper aprókockákra vágra, mikróban 30 mp-ig melegítettem, utána villával összetörtem és  2 evőkanál mascarpone sajtot tettem hozzá. Ment még bele 1 kk. konjak liszt is. Ott hagytam, míg a piskóta hűlt.


A barna krém:


  • 2-3 ek. mascarpone,

  • 1 ek eritrit és

  • 1 tk holland kakaópor kikevertem.

Kenegetés a hagyományos módon:


Egy fehér piskóta – krém – egy barna piskóta – krém és így tovább.


Máz:


  • 40gr kókuszzsír olvasztva

  • 1 ek kakaópor

  • 2 ek eritrit

  • 1 ek tejszín

Kikevertem, bevontam és mehet a hűtőbe másnapig. Utána lehet szeletelni. A szeletelésnél figyelj oda, hogy ferdén vágd, mert csak akkor lesz ilyen csíkos a szeleted.


Persze lehet őzgerincben is csinálni, akkor használd a normál rost mix zacskóján lévő piskóta receptet. Süss két őzgerincet és készíts több krémet. Jó étvágyat!


 


 



NoCarb méteres kalács

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...