2016. március 24., csütörtök

Zabkekszek

Megint jöhet egy zabos keksz reggelire a proteines kávé mellé.


Korábban már volt zabkekszes receptem itt.


ZABKEKSZ aszalt gyümölcsökkel


  • 100gr aprószemű zabpehely

  • 40gr protein

  • 2 tojás

  • aszalt gyümölcsök

  • 30gr édesítő vagy méz (én eritrittel szoktam)

Ehhez nem számoltam tápértéket, mert függ a gyümölcstől. Ráadásul én most goji bogyót tettem a gyümölcs helyett, így biztos, hogy nem lenne reális a kiszámolt érték.

CSOKIS zabpelyhes keksz WP_20160318_15_01_47_Pro


  • 60g fehérjepor

  • 50g zabpehely (nagyszemű)

  • 50gr zabpehely darálva

  • 50gr kókuszliszt

  • 20gr wavel diab. étcsoki darabokra vágva, simán ollóval!

  • 2 tojás

  • pici só, fahéj, szegfűszeg

  • 30gr eritrit

  • 0,5dl víz (vagy még kevesebb)

100 gramm tápértéke:    kcal: 293.47    fehérje: 23.11    szénhidrát: 35.62    zsír: 7.3


Csak annyi víz kell hozzájuk, hogy tudjál a kezeddel golyókat formálni és a sütőpapírra lelapítgatni. Szoktam hagyni egy picit, hogy a zab megszívja magát, így könnyebben megy a formázás. Ha meg vagy, akkor 180 fokon mehet a sütés 10-14 percig. Ha már pirul, akkor szuper jó!


A többi keksz recept:


Kókuszos csokis


Mákos citromos


 


 



Zabkekszek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...