2016. március 11., péntek

NoCarb Noodle tészták

Mostmár csináltam nektek egy tészta-gyűjteményt is. Én így eszem a tésztákat, amikor valami megszokott ételt kell helyettesíteni. Tulajdonképpen mindegyik tápértéke szinte csak annyi, amennyi a feltét. A tészta maga csak a tömegét, a térfogatát, a jól lakottságot adja hozzá.


Káposztás tészta


WP_20160302_17_12_31_ProEgy zacskó tésztához egy normál káposzta felét aprítógépben “lereszelem”, így kevésbé szemetelek a konyhában és gyorsabb is. Picit besózom himalája sóval, majd kinyomkodás után egy-két evőkanálnyi kókuszolajon elkezdem párolni, pirítani. Kicsit borsozom és végül stevia-eritrittel édesítem. Ehhez a fettuchini tésztát használom, vagy  lasagne tésztát. Mindkettő esetében a tésztát ollóval vágdosom kisebb darabokra.


Krumplis tészta


WP_20160227_15_22_45_ProEgy zacskó tésztához egy normál méretű zeller felét felkockázom apró kockákra, elősütöm sütőben sütőpapíron, 180 -200 fokon kb. 20 percig. Addig előkészítem a tésztát, mely most is vagy fettuchini vagy lasagne ollóval felvagdosva – ezen mindig röhögnek itthon, hogy én ollóval vágdosom a tésztát. Kevés olajon egy fej hagymát üvegesre pirítok, megszórom sóval, és pirospaprikával, pici vizet öntök alá, hogy ne égjen le a paprika. A tésztát és a kész zellerkockákat szintén a serpenyőbe teszem, összepirítom és kész.


Túrós tészta


WP_20160301_09_51_32_ProImádom, mindegyik tésztával bárhogy ízesítve. Sose szerettem a baconos verziót, de úgy is meg lehet enni. A tésztát leöblíted és mehet rá a túró, tejföl, stevia-eritrit, vagy a bacon kockák lepirítva. Én a tejföl helyett – mivel édesen eszem – pici vízzel elkevert proteint használok, vagy a túró és tejföl helyett cottage cheeset teszek rá.


 


Diós tésztaWP_20151018_11_41_12_Pro


Mennyire egyszerű?! Tészta öblítés, dió darálás, egymásra helyezés, édesítés és jól megevés. Jó étvágyat!


Nocarb diós gríz receptje.


Tejberizs


A másik, ami nagyon gyors, diétás esti vacsi kedvencem: Rizs alakú tésztát használok, öblítem, és mandulatejjel extra diétás tejbegríz1elkevert konjak liszttel készítem el. A tejben elkeverem a lisztet, majd melegítem. Édesítem proteinnel, és a leöblített tésztához adom. Ha gondolod várd meg, hogy kihűljön, én nem bírom ki!


Tejbegríz


Hasonlóan a tejberizshez, ezt is növényi tejjel készítem, és konjak liszttel, csak a tésztát előtte botmixerrel teljesen darásra mixelem. Fahéjjal a legjobb! Recept még.


WP_20151017_12_09_23_ProBolognai tészta


Vagy az angyalhajból, vagy a fettuchiniből készítem. Feltét ugyanaz, mint a hagyományosnál, semmi extra. Végén sovány sajtot reszelek rá.


Carbonara vagy ricottás tészta ricottás tészta


Ezt is vagy angyalhajból vagy fettuchiniből készítem. Leöblítem a tésztát és elkészítem a szószt. Recept!


A carbonara esetében zabtejszínből készítem  sonkával, parmezánnal. A ricottásnál ricotta, dió, tökmag és sonka kerül a serpenyőbe.


Stíriai metélt


Ezt az angyalhajból készítem, két zacskóval csinálom, mert nagyon finom. Fél kiló túróval és 4 tojással, édesítéssel keverem össze, mehet a sütőbe 180 fokon kb. 20-30 percig. Közben a tojásfehérjékből habot készítek és a kész tésztára öntöm, még addig teszem vissza, hogy megpiruljon. Én nem szeretem a mazsolát, de ha te igen, ne hagyd ki belőle. Itt találsz még receptet


Wellness ragus tészta, kínai tészta.


Pörkölt tésztával


Mákos tészta receptet itt olvahatod.


És te hogy eszed a tésztát?


 


 



NoCarb Noodle tészták

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...