2016. március 14., hétfő

NoCarb rostmix tesztelés

Igen, adtam az anti-konyhatündér húgomnak egy kis rostmixet. Azt kell tudni a húgomról, hogy 3 éves korában kezdett művészi tornázni, aztán aerobicozott, majd edző volt, versenyző volt, még a régiekkel a Szentgyörgyi fiúkkal versenyzett. Aztán elvégzett még néhány felsőfokút és végül most mérlegképes könyvelő lett belőle. Imádtam ezt a mondatát, amikor profilt váltott: “Eddig minden nap azt kérdezték tőlem, hogy mit kell tennem azért, hogy kisebb legyen a fenekem, most meg azt kérdezik, hogy hogy lesz kevesebb a fizetendő adóm!”


Szóval ez az én húgom a múlthéten felhívta anyukámat, hogy hogy kell húslevest főzni… Macerásnak tartotta, de végül megcsinálta.


Vittem neki a rostmixből, hogy süssön belőle tortát. Már délben kaptam a kész tortáról a képeket, sőt annyira nem volt neki macerás, mint a húsleves, mert még a költségeit is kiszámolta.


Akkor jönnek a részletek: szilatorta


Rostmix piskóta alaprecept, amit a csomagoláson is olvashatsz:


  • 85gr rostmix (600Ft)

  • 4 tojás (150Ft)

  • 4 ek. olaj (50Ft, 1000Ft/1000gr)

  • 1 sütőpor (100Ft)

  • 150ml víz (0Ft)

  • 4 ek. édesítő (100Ft, 2000Ft/1000gr)

Krém:


  • 2 tábla étcsoki felolvasztva (900Ft)

  • 200ml cocomas krém (300Ft)

  • édesítő (100Ft)

Költségek: mindent felfelé kerekítettem 2.300 Ft

Ebből egy 12 szeletes tortát tudsz készíteni. Ezzel szemben a cukrászdában egy paleo, liszt- és cukormentes torta szelet minimum 650Ft.


Véleménye:

Nagyon szuper ezt a sütőmix, nagyon gyorsan kész lettem vele, nem kellett hozzá semmi extra dolog, csak, ami épp itthon volt és a recept is érthető, nem kellett variálnom semmit. Nagyon örülök, köszönöm. Nagyon finom lett a torta, máskor is csinálok!



NoCarb rostmix tesztelés

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...