2016. április 8., péntek

Áfonyás sajttorta

Miként is készül az abbahagyhatatlanul finom és végtelenül diétás sajttorta?


Alapja:


  • 60gr NoCarb rost sütőmix

  • 60gr laktózmentes margarin felolvasztva

  • 1 kk 1:7 NoCarb édesítő

Ezt kézzel összegyúrtam, kinyújtottam és egy sütőpapíros tepsibe tettem, 200 fokon sütöttem kb. 15 percig.


Sajtos massza:


Tulajdonképpen minden maradékot elhasználtam, tehát körülbelüli adatokat fogsz kapni.


  • 3 tojás – ez biztos! villával felvertem, hozzátettem

  • (maradék) 200gr szarvasi ricotta

  • (maradék) 60gr light trapista sajtkrém

  • 80gr BBN áfonyás tejsavó por

  • fél csomag NoCarb Noodle rizs tészta

  • 1 tk 1:7 NoCarb édesítő

Ezeket úgy simán kanállal összekevertem és ráöntöttem a kivett alapra. A sütőt visszatettem 170 fokra, így sütöttem a tortát 15 percig.


Utána rátettem 125gr friss áfonyát, letakartam egy másik sütőpapírral, hogy ne égjen meg a teteje és 150 fokon még fél órát sütöttem. Elzártam a sütőt és kinyitottam. Fél óra pihenés után felvágtam és kb. 10 perc alatt elfogyott mind! Utólag… legközelebb többet kell csinálnom!



Áfonyás sajttorta

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...