2016. április 9., szombat

NoCarb Rizskoch

Mit lehet készíteni egy csomag NoCarb rizs tésztából?


Na, ide süss:


  • 2 tojás villával felverve

  • 1 csomag NoCarb rizs tészta leöblítve

  • 1 csomag NoCarb vaníliás puding por

  • 300ml tejszín 10%-osat használtam

  • 1 tk. NoCarb 1:7 édesítő

  • 60gr vaníliás protein por

Ezt szépen összekevertem és egy sütőpapíros tepsibe öntöttem. Lefedtem, hogy ne égjen meg a teteje. 170 fokon sütöttem fél órát.


Közben elkészítettem a piros ribizli habot:


450gr piros ribizli (mirelit), amiből 300gr-ot kivettem


A 300gr ribizlihez tettem egy kk. konjak lisztet, 1dl langyos vizet és 1 kk. édesítőt összeturmixoltam.


A maradék 150gr egész ribizlit hozzátettem.


A felvágott, kihűlt rizskoch tetejére tettem egy-egy nagy evőkanállal a ribizli habból.



NoCarb Rizskoch

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...