2016. április 8., péntek

Változz Anyu! - Kezdődik 1. hét

Kezdődik, Anita gondolatai az első hét előtt:


Nem hezitáltam. Saci hívott és bólintottam. Évek óta akarom a változást, amit egyedül nem sikerült megcsinálnom. Valahol mindig elbuktam. Kicsit halogattam, kicsit belenyugodtam, teltek az évek és mégsem változott semmi rajtam.


Át sem gondoltam igazán, hova fog beférni az amúgy sem nyugis életembe plusz 2 edzésnap, az étkezések, a tervezgetés, az új alapanyagok megismerése. 2 nap alatt meg is oldottam fejben vagyis inkább megterveztem az következő pár hónapomat. Bátran állok a változás elé. Mit veszthetek a centieken és felesleges kilókon kívül?


Első hét (Anita tollából):


Mindent megterveztem: gyerekfelügyelet és edzések lebeszélve, hűtő feltöltve, a hétköznapjaink szépen betáblázva. De csak azért, hogy első nap egy beteg gyerek borítsa anya terveit :) Mégis helytálltam. Köszönhetően az alapos tervezésnek. Nem zökkentett ki a hétvégi buli szép szülinapi tortája, a csalogató fagyi kelyhek, a nasik, a még mindig tele húsvéti csokis kosár, a hétköznapi rohanás.


 Követem az étrendet, főzök, csomagolok. Mindig van nálam étel és víz. (!) Ez alap. 2 gyerek mellett sosem tudni, hogy hol ragadunk ott órákra akár.PhototasticCollage-2016-04-09-06-32-18


A tervezett 4 edzés 2 futás és 2 kondi volt. Nos, a tervet itt túl is teljesítettem: 3 futás-1 TRX-1kondi és egy kis Maminbaba torna.


Nem gondolom, hogy könnyű út lesz. Ha könnyű lenne bárki meg tudná csinálni…és én most nem akarok bárki lenni.  


 


Folytatódik:


Anitát bárki tudja követni, hiszen az edzései nem túl bonyolultak. Előírva a heti két babakocsis kocogás, ami nem túl nagy táv, de azért legyen benne emelkedő, lejtő, aszfalt és terep. Így máris nem lesz egyhangú. Ezen a héten nekem is közbe jött a gyerek fogzási gondja, ami miatt az első kondi órát, házhozmenős TRX órára cseréltük fel. Pont jó volt kezdésnek. Csütörtökön már a VIDFit Sportcentrum tornatermében vettem elő a szadista eszközeimet, bár volt aki megjegyezte, hogy Saci pusztán a levegővel is tud szadizni. A TRX-nél a saját testsúlyát kellett használnia, mely után jelezte, hogy mindenhol izomláza van. Nem baj, dolgozzunk csak tovább. Csütörtökön 2-3 kg súlyzóval, gumikötéllelt és közepesen magas plioval vártam Anitát.  Jó lesz ez!


PhototasticCollage-2016-04-09-06-40-17Étkezés: NoCarb termékeket használunk, nem titok. De mikor és hogyan? Anita első hónapjában megengedtem, hogy rendelje az ebédet, míg meg nem szokja, az első változásokat. Az uzsonna és a vacsora mindig NoCarb tészta vagy puding, gríz, sütőmixből készült pékáru lehet.


 


Első próbálkozásai a héten: Bolognai NoCarb tészta, mikrós zsemle, túrógombóc a NoCarb grízből vaníliás pudinggal, csoki puding, túrós tejfölös tészta, cottage-feta sajtos tészta, banános csoki puding….


Az étrendjét úgy tervezem, hogy ő beírja a rendelt ebédet, majd én köré építem a többi étkezését. Reggelente citromos vizet iszik ébredéskor, amikor még szoptatja a pici lányt, utána jön a zabkása, amit nagyon kedvel szerencsére és hozzá proteint fogyaszt.


 



Változz Anyu! - Kezdődik 1. hét

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...