2016. április 25., hétfő

De unalmas a diéta!



Ha mindennap, és abból 4 étkezésre húst eszel zöldséggel, akkor lehet, hogy hamar besokalsz – egyesek szerint, de nem szerintem!


“Aki nyavalyog, de nem változtat, annak még nem fáj eléggé!”

Dr. Bubo




Én azt gondolom rólad, hogy van annyira kreatív háziasszony a konyhában, amikor azt mondom neked, hogy húst és zöldséget, akkor legalább 9 féle verziót sorolsz fel rögtön úgy, hogy még nem is néztél rá a weboldalamra! Ezt merem feltételezni a nők többségéről.


Újabban azt gondolom magamról, hogy eléggé bátran feltételezek dolgokat. Nem kéne… Csak már annyira gáz, hogy felnőtt nő társaimnak is el kell mondanom, hogy a hús létezik több formában, és fajtában. Nem akarok matekozni, de ezt lehet hatványozni! 13051534_986954471353995_8566317298781838763_n


Hús: soroljuk ide a halat is,a sertést, a marhát, a pulykát, a csirkét, és a tengergyümölcseit is. (bocsi, a májkrémet nem sorolom, az nem hús!) Eddig a fajtákat vettük…




Akkor jöjjön a formáját illetően: szelet, csíkok, kockák, darált, egyben.



Szuperság!


Akkor jöjjön a zöldség része: nyers, és párolt, grillezett és pürésített (önmagában, fűszerekkel!). Színét tekintve általában a zöldet javaslom.

Soroljunk fel zöld színű zöldségeket: brokkoli, zöldhüvelyű zöldbab, spenót, kelbimbó, saláta, uborka, cukkini, spárga… nagyon jó!


Akkor most mi is az unalmas???



Azt gondolom, hogy a többség annyira lusta, hogy gondolkodni sincs kedve! Kérdem én, az ilyen hozzáállású nőtől, hogy várjam el, hogy főzzön magának, és dobozoljon?




darázsfészekA képen:



Darázsfészek elnevezéssel:



500gr darált pulykahús



200gr cukkini reszelve



30gr NoCarb sütőmix



Kis formákat (4db-ot) csináltam belőle a tepsire. Megsütöttem 170 fokon 20 perc alatt.



Felvertem két kis tojást, és a közepükbe öntöttem. Mellé is folyt, de sebaj, ezzel együtt visszatettem még 5-8 percre és kész is van. Salátával fogyaszthatjuk, de grillezett zöldséggel is nagyon jó lehet.




De unalmas a diéta!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...