2016. április 12., kedd

Epres tejberizses szelet

Eper szezon kezdetén és a NoCarb rizstészta túltengésemben mi mást is készíthettem volna, mint egy epres tejberizses szeletet.


Alapja:


  • 45gr NoCarb rostmix

  • 30gr citromos joghurtos protein

  • 2 tojás

  • fél csomag sütőpor

  • 1 tk NoCarb édesítő

  • 30gr margarin olvasztva

  • 0,5dl víz

Ezt 20 perc alatt megsütöttem, majd kitettem a teraszra hűteni, mert most (vasárnap, 10 fok!) hideg van.


Addig elkészítettem a krémet:


  • 1 csomag NoCarb rizstészta leöblítve

  • 250gr rögös túró

  • 50gr light mascarpone

  • 1 tojás (nem teljesen egész, más süti lekenéséből maradt és beletettem)

  • 30gr citromos joghurtos protein

  • 1 tk NoCarb konjak liszt

  • 1 tk NoCarb édesítő

Ezt a kihűlt tésztára tettem, majd a tetejére negyedbe vágott epreket tettem és kicsit a krémbe nyomkodtam. Visszaraktam a hidegre.


Elkészítettem a csokimázat is:

  • 30gr margarin olvasztva

  • 1 kk NoCarb édesítő

  • 1 ek kakaópor

Kikevertem és rácsurgattam a hideg süteményre.


10 szeletre vágva, körülbelül ezt eszed meg: kcal: 126    fehérje: 10.63    szénhidrát: 2.92    zsír: 7.78


Jó étvágyat!

NoCarb termékek rendelése: www.szenhidratmentesteszta.hu


Epres tejberizses szelet

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...