2016. április 15., péntek

Változz Anyu! - második hét

 


Eddig történt:


  1. Amikor elhatároztuk, hogy megcsináljuk, akkor április elseje volt. De mi nem vicceltünk!

  2. Anita első heti beszámolója, kezdődik…

12980371_1144808725551067_383444797_n


Anita 2. heti legnagyobb élménye, sikere, teljesítménye a Veresi Futófeszt 10km-es babakocsis futása. Olvassátok el futással kapcsolatos tapasztalatait.


„A babakocsis futás egyfajta kompromisszumos megoldása a „töltsünk sok időt együtt a családdal szeretetben, mert az ugye jó a gyerekeknek” és a „sportoljunk is, mert az ugye anyának tesz jót” dilemmák között.


December óta futok Pankával és a környékbeli futókocsis mamikkal. Edzettünk minden héten. Egyedül vagy csapatban. Hidegben, latyakban, szélben, tavaszban. Az elején keveset, végül már a többiekhez igazodva hosszabbakat kocogtam. Szeretem, hogy a futás nem hagy cserben. Rendszeres edzéssel gyorsan jönnek a részsikerek és ez motivál.


Az első versenyünket ismerős környezetben akartam futni. Biztonságban akartam tudni magunkat. Nem magamban nem bíztam, inkább a gyerek miatt aggódtam. Annyi minden történhet és mindennek az ellenkezője is, ki tudhat12980435_1145584095473530_1465180452_nja ezt egy 7 hónaposnál?


Veresegyház. Április 10. Szürkés, szeles idő, 10:00 órakor a tér már telve volt színes pólós sportolókkal. Éreztem, ahogy emelkedik a pulzusom, amikor megláttam őket és a sok babakocsis anyukát. Sokan voltunk. Izgatottan beszéltük át, hogy ki melyik távon indul és hányadik versenyén vesz részt. Egy gyors csapatfotó és rajt.


Édes kis babókám a rajt előtt fél órával még tele torokból ordított, majd hirtelen elaludt és esze ágába sem volt felébredni a befutóig. 10 és fél km-t futottunk, teljes összhangban, boldogságban, együtt.


Az elejét elfutottam, ahogy eddig minden versenyemen  de végigcsináltam. Néhol küzdelmesen, néhol önfeledten gurultunk a tömeggel. 1 óra 13 perc tömény adrenalin és mosolygás. Panka első sportélménye. Anya első kocsis versenye. A család buzdítása. A finom pizzám verseny után, amit jutalmul kaptam Sacitól. Az érem, ami itt díszeleg a falamon. A rengeteg gratuláció a verseny után. Egyiket sem adnám semmiért, minden pillanata megérte.”


12980417_1143717228993550_1140811851_nEzen a héten a versenyt megelőzően szénhidrátban gazdag étrendet adtam neki. Ekkor jött a NoCarb csokoládé puding banánnal. A versenyt követően pedig ehetsz-amit-akarsz napja volt egészen ebéd utánig, majd újra vissza kellett állnia a diétára. Tehát a nap hátra levő részében újra a NoCarb termékeké volt a főszerep.


Hétfőtől bevezettük a szénhidrát hullámot, így hétfőé a magas nap, majd ez csökken szerdáig, ahol egészen minimális, azaz 10%, péntekig újra emelkedik, majd vasárnap újra csak 10%. És, hogy miket eszik? Anita jelenleg 1800 kalóriás változó szénhidrát tartalmú étrendet követ! Még mindig rendeli magának az ételeket és a többi étkezést a kereteken belül tudjuk tartani, köszönhetően a NoCarb laktató, de alacsony kalória és szénhidrát-tartalmú ételeinek.


 


12961593_243985875951170_4941612164966931028_nA keddi edzés a VIDFit Sportcentrumban nagyon kimerítette Pannikát, Anita is elfáradt, imádta. És már nagyon várom, hogy végre belerázódjunk igazán a közös munkába, de valahogy mindig történik velünk valami. Anita sajnos belenyúlt egy kis gyomorvírusba, így a szerdai 10%-os napot szinte böjtként töltötte, majd csütörtökön már jobban volt. Azonban ekkorra az én fiam lett beteg, így délben el kellett indulnom haza, a délutáni súlyzós edzést ebben az esetben egy közepesen erős kocogásra váltottuk le, amihez én nem kellettem és már eszegetett.


Pénteken Kanga Trainingen voltak és már jó erőben láttam őt újra. A hétvégi áfonyás sajttortához vittem neki egy kis áfonyás proteint is.


 


12980619_1147462941952312_1857325149_nEzt a sok finomságot Pannika kanga utáni alvás idejében készítette el: Pulykafasírt zabpehellyel, Pulykapöri, Sült pulyka, Diós Csigák és Pirított NoCarb tészta. Meg van minden a hétvégére, így nem kell egésznap a tűzhely mellett állnia. A fasírtot magával tudja vinni a családi programra, a diós csiga pedig kitűnő büntetlen desszert.


Ezen a héten a vasárnapi futást követően a hétfő pihenő nap volt,  kedden edzőtermi edzés, szerdán betegség miatti kényszer pihi,  csütörtök súlyzó helyett kocogás, pénteken kanga training.


 


Egy napi étrendje például:13014839_1145767005455239_1291517628_n


  • Reggeli: Kávé kókusztejjel, imádott zabkásája proteinnel

  • Tízórai: Túró-banán (edzés előtti energia)

  • Edzés után: protein turmix

  • Ebéd: rendelt étel, pl: fűszeres tejfölben sült pulykamell, zöldséges rizzsel

  • Uzsonna: Nagy adag NoCarb puding dióval

  • Vacsora: NoCarb tészta 5 tojásfehérjével és két sárgájával, tojásos tészta.

 



Változz Anyu! - második hét

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...