2016. május 18., szerda

Cukkinis Brownie Muffin

Tavaly is imádtam cukkiniből készíteni sütiket, de most ott tartunk, hogy a gyerekeim étkezését is meg akarom változtatni, tehát olyan finomságokat kell kreálni, amiket ők is elfogadnak és megesznek. El tudnak vinni a suliba, megeszik szívesen reggelire. Így nem csak finom lesz a muffin, de velük együtt készítem, meg is kóstoltatom velük készítés közben, hogy tuttira meg akarják majd enni.


A cukkinis részt titokban kevertem össze a tojással, így nem tudják, hogy ebben zöldség is van.


Ugyanis nem nagyon eszik a zöldséget, ellenben minden mást, ami káros azt tömik magukba. Most megbeszéltük, hogy ha elfogy itthonról minden káros, akkor vége, nem veszek többet, és ezt most be is tartom! WP_20160514_15_39_50_Pro


A csokis muffin így készült:


  • 150g reszelt cukkini kinyomkodva

  • 50g vaníliás protein

  • 1 ek kakaópor

  • 2 tojás

  • 100g aprószemű (fele darálva) zabpehely

  • késhegynyi szódabikarbóna

  • pici só

  • stevia-eritrit keveréke édesítőnek

Először a sütőt bekapcsoljuk 180 fokra, nem légkeverésen ment most, úgy vettem észre, hogy anélkül jobbak a muffinok. A cukkinit a tojásokkal kikevertem, majd jöhet hozzá a többi. Simán kézzel kevertem végig, nem kellett a gép. Ebből a mennyiségből 7 nagy muffin lett. A muffinok 20 percig sültek a 180 fokos sütőben.


 


Proteint itt tudsz beszerezni mozduljanyu 5% kedvezménnyel, melyhez a mozduljanyu kuponkódot kell használnod. http://www.best-body-nutrition.hu/webaruhaz/76/feherjek



Cukkinis Brownie Muffin

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...