2016. május 4., szerda

Protein Cookies NoCarb


Amikor két NoCarb gasztro-anyu összebeszél egy késő délután… ez lesz belőle:


Proteines NoCarb cookiesWP_20160503_19_21_18_Pro

50g olvasztott kókuszzsír

40g Cookies Cream protein por

50g kókusztejszín vagy sima tejszín (én sima tejszínt használtam)

2 tojás

ezt villával krémesre keverjük

80g NoCarb sütőmixet teszünk hozzá és kézzel 8 kis gombócot formázunk. Nekem azért lett hét, mert egyet simán nyersen megettem (nagyon finom volt így is)

Közben a sütőt 170 fokra előmelegítjük és 15 perc alatt megsütjük, figyelj oda, nehogy megégjen.



Tetejére olvasztottam 3 kocka csokit (Wawel diétás étcsokit) és rácsurgattam. Nagyon jó illatú és nagyon finom.

1db 120kcal, 1,1g CH-val, 6g fehérje, 10g zsír


Eredeti recept itt: http://monakonyhaja.blogspot.hu/…/nocarb-fehercsokis-keksz.…





Protein Cookies NoCarb

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...