2016. május 6., péntek

Változz Anyu! - 5. hét

Kellenek a célok! Célok nélkül lassabb az eredmény, vagy hamar letérsz az útról. Kell a motiváció, különben feladod!


Ezt már én is tudom magamról. Anita is hamar rájött.


vacsora„Úrrrisssstenmennyit fogytál?” Minden nap megkapom a kérdést. A válaszom: nem tudom, nem mérem. Na, ettől a kérdező bambán néz és nem érti. Hát ettől a héttől az lesz a hivatalos válaszom, hogy „1 centit! De mindenhonnan!” Ez az első hónap hivatalos eredménye. És ezért az 1 centicskékért nagyon sokat dolgoztam. Fejben és fizikálisan is. És büszke vagyok rá! Minden elvesztett 1 centimmel közelebb kerülök a célomhoz.


A fogyókúrázók túlnyomó többsége ilyenkor adja fel, mert többre számít, nagyobb eredményre, több súlyvesztésre. Mert ugye XYZ kapszulával lehet 3 nap alatt 10 kg-ot is fogyni és akkor még a mézes-krémest is megeheti a cukiban vasárnap anya, meg lehet az esti nagyfilm alatt chipszezni. A tapasztalat az, hogy nincs csodaszer, nincs olyan, hogy gyorsan és sokat fogyni. A csodaszer mi magunk vagyok. Minden le nem nyalt pudingos kanállal és a gyerek tányérján megmaradt pizza falatkák figyelmen kívül hagyásával győztes lehetek. Ezek a pici győzelmek visznek előre napi szinten.


Volt e mélypont, amikor hagytam volna az egészet? Naná, de pont jókor jött a mérlegelés és az eredmény íze édes. Én ennyi édességgel most beérem és megyek tovább.


13151987_255831734766584_5049816123342396008_nA héten új célokat is kitaláltam magamnak vagy inkább a célok találtak rám. Az egyiket elneveztem „koncentrpóló projekt”. Őszre két olyan koncertélmény vár rám, amelyekre a zenekarok pólóiban szeretnék elmenni. Azokba fogok szépen beleformálódni. Nem egyszerű feladat, de nemes cél.


A másik pedig a „Goodwill Fogyókúra – kilókból kevesebb, egészségből több” fogyi versenye. Tök elmebetegség, de beneveztem. Ha ló, legyen kövér. (vagyis ne legyen kövér a ló sem és én sem).


 


Én naponta remegek érte, azon izgulok, hogy jajj, nehogy feladja, nehogy azt mondja, ma nekem, hogy tudod mit, nem érdekel, igenis most abbahagyom, jó vagyok én így!


Miért választottam őt erre a “játékra”? Mert az alábbiaknak kellett megfelelnie:


  • mert anyuka, két gyerekkel,

  • mert rendelkezik túlsúllyal,

  • mert van némi konyhai tapasztalata, hogy a NoCarb által rendelkezésünkre bocsátott alapanyagokat szépen be tudja építeni a diétába,

  • mert nem most iszik először proteint, tehát nem kell neki az ősembernél kezdenem

  • mert tudtam rólam, hogy kitartó, hogy kreatív, hogy nem kell a szájába rágnom mindennap, hogy kelj fel a fotelból és csináld!

  • mert tudtam, hogy ő nem adja fel!

Ezt a két utóbbi sort ma fogalmaztam meg magamban, mikor megláttam mai posztját a saját Facebook-blogján (itt!) és elhatároztam, hogy le is írom nektek, mert ez erőt ad neki, és nektek is abban, hogy végig kell csinálni! El kell érni a célt, amit kitűztél magadnak! Anita a polókat, te pedig a farmerodat!13141009_1157964747568798_2069464374_n


A mai nap csúcs pontja, hogy még a  Goodwill Pharma játékra is jelentkezett,… gondoltam, hogy ennek a nőnek mennyi energiája van!?


Edzésről:


Kedden Pannki nem jött, bealudt, mert már délelőtt egy Kanga órán voltak, ami a pici lánynak is fárasztó volt, így Anitát simán meghajtottam kedden és csütörtökön is.  Ezt az egészet ma még egy laza ügyintézős kocogással lezárta, de a hétvégén sem tétlenkedik, egy kocogás, biztos, hogy belefér. Jövőhéten újra találkozunk a VIDFitben, ahol szuper eszközök és gyilok-gyakik várják Anitát!


13180850_1159250087440264_1988482705_n


Étkezéséről:


A múlt hétvégén is szülinapozás volt, és még anyáknapja is. Jajj, istenem! Hát a szombatot megúszta, de az anyáknapi krémes lecsúszott bizony. Győzött a süti. Miért írom ezt le? Mert jó, ha tudod, ő is emberből van. Neki is van lelke. Ez a nap igenis az övé. Mérlegelés csak ezután jött. Kedden a mérleg nyelve 2kilóval mutatott kevesebbet és a centik pedig, ahogy az ő már fentebb írta, 1-1 centi mínuszt. A következő hónapig újra titok a fogyás eredménye! Vakon megyünk előre! Így még izgalmasabb!


 


 


Ami még ezen a héten történt:


  • Kedvenc étele a sajtos tejfölös NoCarb spagetti

  • E heti reggeli újítása a NoCarb tejbegríz fahéjjal

  • Gonoszság tőlem: – 100kcal / nap

 


 


NoCarb termékek rendelése: www.szenhidratmentesteszta.hu


Protein, és egyéb táplálék-kiegészítők rendelése: www.best-body-nutrition.hu kód az 5% kedvezményedért: mozduljanyu


Anita napi bejegyzéseit kövesd a Facebookon


Ha szeretnél velünk találkozni, akkor kövesd a VIDFit Sportcentrum oldalán az órarendet és gyere el a TABATA óránkra.


A Goodwill – fogyis játékra ITT tudsz jelentkezni:


 


 



Változz Anyu! - 5. hét

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...