2016. május 7., szombat

Proteines kézműves fagyim

Május 8-án kézműves fagyi nap van, vagy valami ilyesmit olvastam… de nekem mindegy, mert olyan fagyit sehol sem láttam még, amilyen ez lett.


Röviden és tömören, gyorsan fagyi készítő gép nélkül – egyelőre.


Két adaghoz


  • 100g Milli perfecto habtejszín 35%-os vagy kókusztejszín vagy fél doboz cocomas vízzel higítve

  • 50g kedvenc ízű protein por (ennek függvényében lehet édesítő, de nekem nem kell) Itt rendelhető

  • 100ml vízWP_20160504_17_44_04_Pro

  • 1 kk. NoCarb konjak liszt

  • opció: gyümölcsök

Habverővel pár percig habosítani, aztán mehet a fagyasztós tálba, én két óránként vettem elő és kevertem meg. Fodrászat előtt és fodrászat után, majd vissza újra két órára. Tehát a képen látható fagyi 3szor lett megkeverve és csodásan lehet kanalazni.


Szinte nulla szénhidrát, simán mehet ketogén diétába is. 1 adag (ennek a fele) fehérje 23g, zsír 18g, szénhidrát 2g


NoCarb termékek rendelése: www.szenhidratmentesteszta.hu

Protein, és egyéb táplálék-kiegészítők rendelése: www.best-body-nutrition.hu kód az 5% kedvezményedért: mozduljanyu

A Goodwill Pharma termékeit itt tudjátok megvásárolni: http://www.goodwill.hu/


Proteines kézműves fagyim

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...