2016. május 26., csütörtök

Variációk csirkére - brokkolis

Folytatom csirke variációk sorozatomat. Most a megszokott csirke-brokkoli kombót készítem el finoman.


Persze, nekem simán is finom, de ez még jobb.WP_20160525_18_02_16_Pro


Hozzávalók:


  • fél kiló csirkemell

  • fél kiló (450g zacsis) mirelit, kiolvasztott vagy friss brokkoli rózsák

  • 1 kis doboz natúr joghurt

  • 20g sajt reszelve (lehet mozarella, cheddar, bármi, ami neked belefér)

  • só, bors

brokkolis csirke 1Elkészítés:


A tepsibe öntöttem a joghurt felét, ráhelyeztem a csirkemelleket, majd a só, borsozás után a maradék joghurtot. Erre helyeztem a brokkoli rózsákat, és végül megszórtam sajttal.


200 fokos előmelegített sütőben 30 perc alatt készült el. Nem kell lefedni, tökéletesen átsül minden ponton.


Most is ubival, vagy salátával fogyasztottam.


 



Variációk csirkére - brokkolis

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...