2016. június 11., szombat

A vitaminok és a gyerekeim

Mint minden családban, a gyerekek úgy viselkednek, és úgy étkeznek, ahogy azt a szüleiktől látják. Most el kezdhetném sorolni, hogy szerintem mennyi mindent nem jól tesznek és csinálnak a felnőttek, aztán majd panaszkodnak a saját gyerekükre, hogy az ilyen meg olyan lett, miközben amúgy ők tanították és nevelték őket erre. De ez a cikk, most nem erről szól…


WP_20160420_13_25_41_ProEbből kiindulva nálunk a gyerekek simán viszik, veszik és eszik a vitaminokat! Szívesen fogyasztják! Nem adok nekik sok félét és sokat, a C-vitamin alap vagy valamilyen multivitamin, de most a Kalciumnak is szükségét érzem.


Amikor a Goodwill Pharma vitaminjaira rátaláltam, akkor a gyerekeimre is gondoltam, és beszereztem nekik Kálciumot, C-vitamint és a C-vitaminos nyalókát, amit Domán már nagyon várt!


Szóval ezekről szeretnék nektek most írni tapasztalatot.


A Goodwill Kalcium gyermekeknek szerves kötődésű kalciumot, K2- és D3-vitamint tartalmazó, erdei gyümölcs ízű étrend-kiegészítő rágótabletta gyermekeknek, édesítőszerekkel. A készítmény fogyasztása gyermekeknek javasolt, a csontrendszer megfelelő fejlődéséhez szükséges kalcium, valamint D-vitamin és K-vitamin kiegészítő bevitelére.


A fiúk 8 és 10 évesek. Domán épp fognövesztésben van, Matyi pedig iszonyú13414687_1016183228435755_382097628_n gyorsan kezdett nőni. Gondoltam, a csontok fejlődéséhez ez épp tökéletes lesz. Nem lehet beléjük tukmálni annyi ételt, hogy az fedezze a napi szükséges kálcium, D és K vitamin mennyiséget. Kizárt, ők is mint a gyerekek többsége, ketchupos virslin képes élni napokon keresztül. Na, jó, néha esznek bolognai spagettit is. Szóval ez a vitamin olyan ízű, mint az erdei gyümölcsös pez cukorka, tetszett nekik. Ezen felbuzdulva, rögtön adtam az unokatesóknak is belőle. Luca (fotón) szintén most végzi az első osztályt és lelkes Goodwill vitamin rajongó lett. Kapott a nyalókából és a rágható C-vitaminból.


A Szent-Györgyi Albert C-vitamint, kasvirág-kivonatot és csipkebogyó-kivonatot tartalmazó étrend-kiegészítő rágótabletta. A gyermekek igényeinek megfelelő C-vitamin rágótabletta hatóanyaga hozzájárul az immunrendszer és idegrendszer normál működéséhez, illetve a csontozat, fogak és a bőr egészséges állapotának fenntartásához. Ez a cseresznye íz kicsit már nehezebb ment a fiúknál, de Lucának nagyon bejött. Az én fiaim kellően finnyás fajtába tartoznak, így csodálkoztam volna, ha minden simán megy a vitamin-váltás kapcsán. A C-vitamin nem kellett, bár szerintem jó ízű. Luca szeretett fogyasztja most már több hónapja. Nem is nagyon volt beteg. Ráadásul neki fontos, hogy erős immunrendszere legyen, hiszen fél éves kis húga otthon van anyával, nem szabad most betegséget hazavinni a suliból.



A Loli-C étrend-kiegészítő nyalóka orvosi ziliz és orvosi zsálya kivonatot, mézet, citrom- és málnalevet, valamint C-vitamint tartalmaz. A C-vitamin hozzájárul a gyermekek immunrendszerének és idegrendszerének normál mnyalóka gyerekűködéséhez, illetve a csontozat, fogak és a bőr egészséges állapotának fenntartásához. Nekem totál nyalóka függő a kisebbik fiam, utáltam, hogy eszi azt a semmit nem érő nyalókát, persze tudom miért vettem meg, … na megint a nevelési elvek… Szóval jött ez a Loli C, ami végre tele van előnyökkel: ezek a gyógynövények, amiket ez a nyalóka tartalmaz, ez a C-vitamin szuper, így mindig mondom neki azt is, hogy ehetsz, mert az finom és tele van hasznos dologgal. Mindig igyekszem a jó oldalát nézni a dolgoknak, mint ennek is. Inkább ezt választom, mint a hagyományos nyalókát, vagy a Dörmi Macit! Finom, mi nagyon szeretjük!


(forrás: www.goodwill.hu)



A vitaminok és a gyerekeim

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...