2016. június 10., péntek

Változz Anyu! - Gyere mesélj!

 


váll 2016 06 10Nem könnyű ez az anyaság, nem könnyű a fogyás, az egészséges életmód, nem könnyű a családot koordinálni, nem könnyű az élet! De ne legyünk ennyire elkeseredve! Minden héten elfáradhatunk, minden héten kell pihenni… Nézzük pihenésképpen mit ír Anita nekünk erről a hétről.


Mi baj lehet velem? Semmi.


Emelgetem a héten a súlyokat és bár nem vagyok egy nagy tükörben magamat bambuló fitnesz baby, megláttam valamit. Valamit, amire már annyira, de annyira vártam. Egy szépen, ívesen kikerekedő váll izmot J Annyira megörültem neki, hogy azonnal le is fotóztattam Sacival. 2 hónapja nyúzzuk egymást a súlyzók és én, most végre látom, hogy győzni fognak a vasak! A napi menük, a tervezés szépen beállt. Nincs éhezés, becs’ szó. A napi 2-3 liter víz lecsúszik, főleg sportolás alatt és után. A kávét már tej és cukor nélkül is örömmel iszom. Edzést sem hagyunk ki, csak ha kisbalták esnek az égből és nem jutok el a teremig. A futásra is szorítok időt, pedig mostanában, ha a nap 48 órából állna az is igencsak kevés lenne. Szerencsére bízhatok a (nagyon) korán kelő lányomban, így kora reggeli körök senkitől nem vesznek el értékes időt.hajnali futás


Összességében elégedett is lehetnék, meg bizakodó, mégis mikor nem bírok a kíváncsiságommal és rámerészkedem a mérlegre, nem azt látom amit szeretnék….


Gyors üzenet Sacinak, kiborulás, mért ennyi az annyi, mikor másnak 2 hónap alatt sokkkkal jobban megy, akkor én miért nem tudom úgy? Ő persze 2 mondatban megnyugtat, bíztat, dicsér, képeket küld. Helyre teszi a lelkemet, mert tudja, hogy a fizikai edzés mellett, a lelki tréning is fontos. Hiába a család és a barátok, a Mínusz-os és Mozdulj Anyu!-s olvasók bíztatása (nagyon köszönöm itt is), az ember lelke háborog és vágyakozik, gázra lépne, még többet és jobban akarná a változást. Ilyenkor Saci visszavált 4esbe, fék  és enged tovább. (majd 2 perc múlva lecsesz, hogy egyek több CH-t)nocarb kaja


Nem egyszerű a női lélek. Ezért jó, ha van mindenkinek egy saját Sacija, mert a háborgó lelkem sokszor nyúlt eddig a teli Nutellás üveg vagy a chipszes zacskó után. Eheti tanulság, hogy több türelem és kevesebb „fitness blog” olvasgatás!


Anita is olvassa a két hét alatt 12 kilót fogyott egyéneket, igen, én már mentesítettem magam az ilyen blogok és Facebook oldalak olvasása alól. Az a helyzet, hogy ez lehet valóság is akár, de én azt vallom, és szerencsére nem vagyunk egyformák, hogy nem egészséges a két hét alatt 12 kg fogyás! Kérdem én, vajon meg tudja tartani? Vajon ezt egészséges úton érte el? Miért kell egy testet gyötőrni, miért kell megvonni tőle azt, amitől működik és szolgál minket? Javaslom, hogy olyan oldalakat látogass, amik megerősítenek és nem lelomboznak a célod elérése érdekében! Kizártnak tartom, hogy motiváló olvasni ezeket!


kitörésAnyaként azt gondolom, hogy nem fitnesz modell gyár vagyok, nem akarom, hogy szenvedjenek azok, akik hozzám fordulnak segítségért. Igen, nekünk is vannak nehéz napjaink, sőőőőt… És néha megérintjük, megsimogatjuk a Nutellás üveget és fejben eldöntjük, hogy mire van ilyenkor szükségünk.


Volt, akinek megmondtam, hogy úgy vészelje át az édesség iránti vágyát, hogy amikor nagyon el van keseredve és épp a csoki vagy más édesség, vagy nasi, mindegy! bűnözne az étkezésben, kérje meg a párját, hogy ölelje át! Volt, aki rögtön tudott erre is mondani szuper kifogást. Hehe… akkor hívd fel, küldj neki egy üzenetet, valamit, ami belül a lelkedet megnyugtatja, megsimogatja. Vegyél elő egy jó könyvet, menj el kocogni, ülj le a gyerekkel társasozni, színezni, ültesd be a hintába és lökd, énekelj neki. Van egy ötletem! Írj az étel listád mellé és tedd a hűtőre egy ettől érzem jól magam listát is! És mielőtt bűnözésre adnád a pocakodat, válassz gyorsan egyet és tedd azt helyette!


A játékot támogatja a Goodwill Pharma  , ahonnan a vitaminokat rendelem.


A Goodwill Pharma Facebook oldala itt.


Anita Facebook oldala, ahol frissen mindennap értesülhetsz róla, mit tett a változásért!


A NoCarb termékeit itt tudod megrendelni.


A VIDFit Sportcentrum órarendje pedig itt található, ha már kevés a kardió terem, akkor gyere el az egyik órámra!


Ha szeretnél te is változni, akkor itt jelentkezz!




Változz Anyu! - Gyere mesélj!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...