2016. június 8., szerda

Diétás palacsinta

Újra és újra palacsinta mert belőle sosem elég.


Alap palacsinta recept:


  • 2 tojás

  • 40g NoCar rost sütőmix

  • 6g sütőpor

  • kb 1dl víz vagy tej

Ebből készítettem kisebb kb. 8-10 átmérőjű plecsniket a palacsinta sütőbe.


Krém: WP_20160608_18_14_28_Pro[1]


  • 300g karfiol megpárolva, puhán és melegen botmixerrel krémesre turmixoltam

  • 3 tk hollan kakaópor

  • 1 ek NoCarb 7x édesítő

  • 80ml tejszín 30%-os

  • 1kk NoCarb konjak liszt

Az egészet összekevertem és hagytam kihűlni, míg a palacsintához valókat elkészítettem.


Rétegelés: palacsinta – krém – palacsinta – krém – palacsinta – krém és máz


Máz:


  • 3 kocka Wawel diétás étcsoki felolvasztva

  • 1 ek kókuszolajjal keverve

Rákanalaztam a kész palacsinta tortára.


A krémből maradt még bőven, a másik felét pohárban a hűtőben hagytam, jó lesz legközelebb.


Jó étvágyat!


A NoCarb termékeket itt tudod megrendelni!



Diétás palacsinta

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...