2016. június 26., vasárnap

Levendula torta

Levendula szezon kellő közepén mi is lehetne a legnagyobb sláger a neten most, mint a diétás, null szénhidrátos levendula-torta. Ehhez én a NoCarb Noodle termékeit használtam fel.


Alsó réteg:nocarb puding


  • 35g kókuszreszelék

  • 20g chiamag

  • 15g NoCarb daramix

  • 5g NoCarb 7x édesítő

  • 200ml meleg víz

A hozzávalókat a melegvízzel leöntöttem, összekevertem és egy kibélelt 18cm-es tortaforma aljába öntöttem, elsimítottam és hagytam kihűlni.


Középső réteg:


  • 200g spar erdei gyümölcs mirelit (persze lehet vegyesen friss is)

  • 7g NoCarb konjak liszt

  • 1,5dl víz

  • édesítés gyümölcsfüggő, én nem tettem bele

A mirelit vagy friss gyümölcsöt felmelegítettem villával kicsit összenyomkodtam, hozzákevertem a konjak lisztet és felöntöttem vízzel. Ez a masszát a kókuszos alapra simítottam és mehet vissza a hütőbe.


Felső réteg: WP_20160625_14_59_58_Pro


  • 1 csomag NoCarb vaníliás pudingpor

  • 4dl víz

  • 25gr BBN Premium Pro vaníliás protein por

  • 7g NoCarb 7x édesítő

A hozzávalókat összefőztem és a félig hagytam kihűlni, majd a gyümölcsös rétegre kanalaztam. A tetejét levendula virágokkal díszítettem.


 


A hozzávalókat itt tudod megrendelni:


NoCarb termékek: www.szenhidratmentesteszta.hu


Protein és vitaminok: www.best-body-nutrition.hu  5% kedvezményért használd a mozduljanyu kuponkódot!


 



Levendula torta

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...