2016. június 4., szombat

Változz Anyu! - két hónapnál járunk

Április 1-jén voltunk olyan bátrak, hogy tegyünk egy olyan bejelentést, mely szerint, mi nem viccelünk, ezt most komolyan gondoljuk és megváltoztatunk egy anyukát. Itt kezdődött minden.


Előző részeket itt találod: http://mozduljanyu.hu/index.php/tag/valtozz-anyu/


Hol tartunk most? Jelenleg ott tartunk, hogy az össz fogyás talán 2-2,5kg között lehet, amire mások azt mondanák, hogy óóóó, ennyit simán egy hét alatt lefogyok! Igen, lehet, hogy lefogyható. Ámde, szeretném, ha tudnátok, hogy Anita kisfia 3 éves, a kislánya 9 hónapos, még szoptatja őt. Anita nem éhezik, sőt, finomságokat ehet. Szerencséje, hogy nem édességmániás. Mehet neki a fehérje és a zsír, alacsonyabb szénhidráttal. Kivettem neki a legtöbb gyümölcsöt az étrendjéből, az eper szezon közepén ilyen gonoszságot! Na, nem! Az eper és a többi erdei gyümölcs maradhatott, mert ezek a gyümölcsök jöhetnek neki. Kértem, hogy fogyasszon több halat és fehér húst, azaz csirkét. Fogyasszon sok-sok zöldséget, nyersen és párolva is! Kevesebb étkezéssel is elvan. Azonban a kalória mennyiséget tartani kell, legalábbis nagyon jó lenne, ha megenné az előírtat, hiszen ezzel biztosítjuk neki azt, hogy ne merüljön le, hogy menjen teljesgőzzel előre, és onnan használja az energiát, ahonnan én szeretném, azaz a zsírból!


Az edzések? Hát megmondom őszintén, hogy ott sem kímélem. Megy a súlyzózás. Megy a kocogás is, amit nélkül13349175_1177469048951701_1656839810_nem old meg, de meg van beszélve, hogy heti 2-3 alkalommal futni kell és heti 2 alkalommal hozzám el kell jönni súlyzózni. Szuper jól szervezi életét, nagyon jól osztja be az idejét, így megoldja. Ma, szombaton reggel az alábbi üzenetet kaptam tőle: “+50dkg (brühüm) inkább elmegyek futni!”


Ilyen plusz 50 dkg-van nem tudok mit kezdeni, főleg, hogy ha megiszunk fél liter vizet akkor is fél kilóval többet fog mutatni a mérleg, vagy ha aznap még nem volt esetleg székletünk, akkor is mutathat többet fél kilóval. Tanuljátok meg! A mérleg az ellenségünk! Nekünk a képek kellenek, a centik kellenek és a ruhadarabok kellenek!


Olvassátok el Anita e heti beszámolóját:


Túl vagyok a nehezén. Szerintem simán. 60 napja váltottam étrendet, életvitel, gondolkodást. Az eleje egy sötét alagút volt, de vakon hittem Sacinak, hogy jó lesz, amit kigondolt nekem. Tudtam, hogy küzdelmes lesz az eleje, mert nincs azonnali eredmény és visszacsatolás. „Munka és türelem a legjobb barátok! Várj még, ne mérd magad, még ne állj a mérlegre, még korai!” – ilyen hülyeségeket mondogatok magamnak, ha már nem bírtam tovább és elkezdtem fogdosni a centit vagy a szobamérleget, sóvárogva a mínuszok után.


A munka ment, a türelmet azért még gyakorolnom kell. Egy hete viszont valami történt. Először is belefértem egy szülés előtti nyári nadrágomba. Ez már maga a mámor. Plusz mára már, nem telik el úgy nap, hogy ne kérdezné meg valaki, hogy mennyit és hogyan fogytam, mit eszem, mit iszom, kihez járok, mit csinálok. Jaj de vártam már ezt a részt! PhototasticCollage-2016-06-04-14-47-10


Lehet az embernek több tucat motivációs ruhadarabja, azért ezek a szavak többet érnek! „Gyarló az ember”, tudjuk ezt az István a király óta. Hát az. Nagyon.


De feldobja az diétával küzdő anya napjait, hogy a család és a barátok nem cikiznek érte, ha kis dobozkával érkezem egy hétvégi buliba. Sőt az aktuális szülinapi party előtt, már volt aki meg is kérdezte, hogy mit ehetek, mert azt is elkészítik. Ez is sikerélmény és elismerése az erőfeszítéseimnek.


Nem vagyok szuperhős, sem robot, érzem a nyár csábítását: a hosszúra nyúlt fagyizós délutánok a gyerekekkel, a heti rendszeres fokhagymás lángos a piacon, a laza pizzarendelős, teraszon borozgatós esték és sorolhatnám. A héten voltam fagyizni is és lángost is ettem. Igen, ettem: szemmel. Megvettem, megszaglásztam, elhoztam a családnak. Elsőre sikerült. Tudom lesz ez még izgalmasabb is. Várom a démonokat, szívesen küzdök velük, nem csak magammal! Helló nyár, helló bikiniszezon!


A NoCarb termékekről itt olvashatsz többet, és rendelhetsz ezen az oldalon.


A vitaminokat, a finom edzés során iható low carb szörpöt, a proteint pedig a BEST BODY NUTRITION biztosítja Anita számára. A szörp magas vitamin és ásványi anyagtartalommal a low carb drink. A proteineket itt tudod válogatni. A Best Body Nutrition 5% kedvezményt biztosít neked, ha tőlük rendelve a mozduljanyu kuponkódot használod.


Anita oldalán követheted naponta az eseményeket.


Ha szeretnéd kipróbálni gyilok-edzéseimet, akkor a VIDFit Sportcentrum oldalán kövesd az órarendet, szerda reggel popsi kerekítés mindig 8.00 órától. A zsírfaló TABATA pedig változó időpontokban.



Változz Anyu! - két hónapnál járunk

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...