2016. július 16., szombat

NoCarb ribizlis túrógombóc

Csak úgy megvettem a ribizlit, mert gondoltam majd elhasználom valamihez. Ma mindenképpen NoCarb daramixes túrógombócot terveztem. Hát így csináltam:


A gombócokhoz: WP_20160716_12_44_20_Pro


  • 250gramm túró

  • 200gramm ribizli villával összetörve

  • 7gramm 7xÉdes NoCarb

  • 25gramm vaníliás protein (ezt használom)

  • 10gramm chiamag

  • 30gramm NoCarb Daramix

Tetejére:


A chiamagot az összenyomkodott ribizlivel hagytam megduzzadni (ha nem megy, dobd a mikróba 2-3 percre). A többi hozzávalóval összekevertem és lassan gyöngyöző, enyhén sós vízbe helyeztem a gombócokat. Mikor feljöttek a vízre, akkor még 8 percig főztem, majd kivettem.


A ribizli lekvárhoz a hozzávalókat összekevertem és a gombócok mellé tálaltam.


Nagyon finom és különleges túrógombócok.


 


A NoCarb termékeket ITT tudod megrendelni.


Ha proteinre, vagy egyéb táplálékkiegészítőre van szükséged akkor EZT ajánlom. 5% kedvezményedhez használd a mozduljanyu kuponkódot.


 



NoCarb ribizlis túrógombóc

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...