2016. július 20., szerda

NoCarb zsemlemix pizza

Megkaptam a várva várt NoCarb zsemle mixet, ami azért jó, mert nem kell hozzá a sütő, nem kell hozzá tojás. Pici víz és zsiradék, keverni, gyurmázni és mehet a mikróba. Valóban 8 perc összesen a pizza elkészítése.


nocarb pizza zsemlemix


Így csináltam 2 főre:


  • 3 evőkanál olivaolaj

  • 100g NoCarb zsemlemix

  • 140 ml víz

  • 1 kk oregano

  • pici só

Mehet az egészet kilapítani tányérra tenni, lefedni és nekem maximumon ment a mikróm 3:30-at. Kész is van, Tettem rá Spar Stevia ketchupot és Lidl Linessa erdei sonkát, valamint sovány mozarellát. Visszatettem még, hogy a sajt megolvadjon. Nyammmmm, nagyon finom lett.


Valóban ennyi idő alatt készült el, mert már itt eszem 🙂 WP_20160720_17_41_03_Pro


A NoCarb termékeit ITT tudod megrendelni.


Ha tetszett a recept oszd meg másokkal is!


A Facebookon ITT tudsz követni!


 



NoCarb zsemlemix pizza

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...