2016. július 21., csütörtök

NoCarb sonkás sajtos táska

Természetesen ez is az új NoCarb zsemlemixből készült. A tésztája ugyanaz, mint a pizzának. Ez is két adag.


  • 3 evőkanál olivaolaj

  • 100g NoCarb zsemlemix

  • 140 ml víz

  • 1 kk oregano

  • pici sónocarb sonkás táska

 


A kész nyers tésztát kinyújtottam, rátettem a Lidl linessa light erdei sonkát felszeletelve, egy két csíknyi cheddar sajtot tettem bele, majd fólia segítségével fetekertem. Tányérra tettem és mehet a mikróba. Lefedve maximumom (talán 800 watt lehet) 3:30-ig sütöttem. Kivettem, kihűlt, de csak annyira, hogy hozzá tudjak nyúlni, bele tudjak harapni, mert utána már el is tűnt a tányérról.


Ebből a mennyiségből két szuper nagy táska lett, ami laktat is, tehát strandra, kirándulásra, munkába, suliba bárhova viheted.


Ja, és mellékesen, olyan gyorsan kész van, hogy reggel frissen is elkészítheted, isteni finom!


 



NoCarb sonkás sajtos táska

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...