2016. július 22., péntek

Zsemlemixből zsemle

A leggyorsabb, a legegyszerűbb, a legzsemlésebb. Az alapot készítettem, nem variáltam – de fogok majd…


Egyelőre egy gyors szendvicsre vágytam. Mi jöhet ilyenkor? A zsemlemix a NoCarbtól.


Hozzávalók egy darab zsemléhez:WP_20160720_17_28_09_Pro


  • 1 ek. olaj

  • pici só

  • 75ml víz

  • 35gramm NoCarb zsemlemix.

Összegyúrtam és tettem is a mikróba. 800 watton 3:30-ig melegítettem, lefedve. És már tettem is bele a sajtot, az uborkát, a sonkát.


Köszönöm NoCarb, hogy ilyen finomat ehetek vacsira!



Zsemlemixből zsemle

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...