2016. augusztus 14., vasárnap

Bounty gombócok

A szokásos NoCarb daramixes túrógombócot variáltam meg egy picit.


Tehát a hozzávalók:


  • 220g sovány túró

  • 30g NoCarb daramix (innen)

  • 25g natúr protein por (innen)

  • 2 tojás + 1 tojásfehérje

  • pici só

  • édesítő WP_20160814_10_48_10_Pro

  • vanília kikapart belseje

  • 15g Paleolit kókuszreszelék (innen)

A hozzávalókat összekevertem, hagytam állni, míg felforraltam a vizet. Gyöngyöző vízbe diónyi golyókat helyeztem és duplájára nőttek míg megfőttek.


  • 30g kókuszolajat (innen)

  • 20g hollandkakaóporral

  • 20g csokis proteinporral (innen)

összekevertem és a kihűlt gombócokra csurgattam. 12db lett belőle.


Hűtőbe tettem és hidegen lehet kínálni.


bestbody

Klikk a fehérjékért és a vitaminokért


 


logo3

Klikk a legfinomabb ételekért!



Bounty gombócok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...