2016. augusztus 27., szombat

Hideg dara tortácska

Azt ne kérdezd megint, hogy ez hogy jutott eszembe…


3dl mandulatejet


2dl vizet


30g NoCarb Daramixet


1 tk NoCarb 7x édesítőt elkevertem egy tálban. Ez szuper jól besürüsödött és három felé szedtem.


Az egyikbe kakaóport és még egy pici édesítőt tettem. daramix torta


A másodikba kókuszreszeléket tettem.


A harmadikba őrölt fahéjat és egy adagoló kanál vanília ízű proteinport, ha igényelt folyadékot még öntöttem hozzá, de ne legyen híg, mert úgy nem lesz jó!


Szilikonos muffin formába kezdtem rétegelni a kókuszost, majd rá a kakaóst és végül a fahéjas-vaníliását. Betettem egy éjszakára a hűtőbe, de lehet, hogy kevesebb is elég neki.


Másnap mint a gyógyszeres papírból, kiforgattam őket és megcsináltam hozzá a kakaómázat.


A mázat szokás szerint 2 ek kókuszzsírból és egy 1 ek kakaóporból 1 tk NoCarb 7x édesítőből kevertem ki, majd csurgattam a kis dara tortácskákra.


WP_20160819_13_57_34_Pro[1]


Itt tudsz bevásárolni hozzá:


FITTMARKETSHOP, ahol paleo, glutén-, laktózmentes, szénhidrtámentes és low carb termékek várnak!


BESTBODYNUTRITION, ahol fehérjék, aminosavak, vitaminok, zsírégetők és egyéb fitnesz termékeket találsz! 5% kedvezményért használd a MOZDULJANYU kuponkódot!


További receptek és életem napjai a Facebook oldalamon!



Hideg dara tortácska

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...