2016. augusztus 28., vasárnap

Változz Anyu! - Hurrá nyaraltunk!

pakolás


Anitától kaptunk bejelentkezést! Hetekig nem volt itthon, vagy én nem voltam, vagy ő nem volt itthon. Nehéz így a nyárnak nekimenni. Holnap már jön az esti Zsírfaló edzésre, de addig is olvassátok nyaraláson készült beszámolóját:


“Első nyaralásunk Petivel és Pankival (és sokan másokkal). Mérföldkő volt ez is. Nagyon vártam már, mert lefáradtam a 2 gyerektől itthon és bár sejtettem, hogy nem sok pihenés jut majd résemül, a lényeg: a levegőváltozás.


Itthon pihentünk. Bükkalja (Cserépfalu) egy ékszeres doboz, imádjuk a hangulatát, a környékbeli falvak méreteit és a tengernyi nyugalmát.


Gondosan előkészítettem fejben a 2 hetet: pakoltam ruhát, játékokat, kreatív dolgokat esőnapra, diavetítőt, könyvet, fehérjeport, NoCarb tésztát, ugrálókötelet, futócipőt, babakocsit, hurcit. Mozogni akartam, alföldi lányként bevenni a dimbes-dombos terepet. A kajálásra fejben és lélekben készültem, vittem is alap dolgokat (zabpehely, tojás, csirkemell…). A reggeli és a vacsora fix volt, a napközbeni étkezést pedig igyekeztem okosan megoldani. hátamonazsákom


Mivel barátokkal nyaraltunk átlagosan 8 felnőtt 6-8 gyerek zsizsegett körülöttünk a nap 24 órájában. Ennyit a tengernyi nyugalomról J Nekik kánaán volt, nekünk felnőtteknek meló. Egy átlagos napunk: programok, főzés, etetés, altatás, etetés, programok, fürdés, etetés, altatás, kis esti lazulás + olimpia, szurkolás. Ebbe kellett beletuszakolni a sportolást és az épkézláb evészetet. Sportnyelven szólva döntetlenre hoztam a 2 hetet:


A kaja egy hét után kicsit borult, mert nem tudtam mindig hozni a husi+zöldségek párosítást. Ez csalódás magammal szemben, mert csak kicsi hiányzott a tökéletes 2 héthez. Az utolsó 4 napra elfáradtam és csak sodródtam. Na, itt sem kell zabálásra gondolni, de már nem utasítottam el a fagyit a strandon vagy a pohár hideg sört.


Szerencsére a mozgást szinten tudtam tartani: 3 nap kivételével minden napot kutyasétáltatással kezdtem, hátamon a kis 9 kilós zsákommal J, összesen 6x futottam mindösszesen 35km-t, 3x túráztam (szintén Pankival a hátamon), 3x tornáztam.


Tanulság: az étkezés megtervezését nem szabad kifelejteni, sőt még tudatosabban kell előre mennem.”


És, hogy én mit szólok mindehhez? Ő is ember! Sőt, anya, sőt még éjszaka is ébred bőven eleget. DE NEM KERES KIFOGÁSOKAT! Nem kérdezi meg, hogy “mi lenne, ha…”, nem magyarázza meg saját magának, hogy miért ehetne sokkal többet, mint a megengedett, nem indokolja fáradtsággal azt, hogy miért nem megy ma edzésre. Mindennap megy mozogni, az étkezését pedig 80%-ban betartja. Sokan vannak, akik nem így tesznek. Sokan vannak még mindig, akik szeretnének csak elérni valamit, egy célt, de nem tesznek érte! Anita sokat tesz érte, ezért én nagyon büszke vagyok rá!


Anitát napi szinten ITT tudod követni!



Változz Anyu! - Hurrá nyaraltunk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...