2016. augusztus 21., vasárnap

Proteines köles muffin

Kávés, vaníliás proteines köles muffint csináltam.


Ez megint úgy készült, hogy még nem tudtam mi lesz belőle, csak megcsináltam a kölest. Dupla vízben megfőztem a 150g kölest (innen), majd hozzá tettem két tojást, 150g joghurtot, 40g vaníliás proteint (innen). Ízesítettem még vanília kikapart belsejével, cikória instant kávéval, minimális vízzel és 2 evőkanál WP_20160815_16_29_33_Proutifűmaghéjjal (innen). Ez így szuper finom lett már nyersen is jó volt, akár reggelire simán meg tudtam volna enni.


180 fokos sütőben 20 perc alatt készre sültek a muffinok.


Vanília szószt készítettem hozzá:


150g natúr joghurtot, 40g vaníliás proteint, minimális fahéjat, eritritet, NoCrab vaníliás pudingport (innen) kevertem össze és még egy kis kókusztejjel (innen) is felöntöttem. Az egészet a hűtőbe tettem, míg a muffinok sültek, majd kihűltek.


BESTBODYNUTRITION termékeket ITT tudod beszerezni!


Akció – kedvezmény 5% a MOZDULJANYU kuponkóddal


logo3

KLIKK! Itt vásárold be a hozzávalókat!


 



Proteines köles muffin

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...