2016. augusztus 12., péntek

Szendvics a mikróból

A mikróban készülő zsemléről már olvashattatok, most eljött a melegszendvics ideje is.


Elkészítettem a mikrós zsemlét, melyhez


0,6dl laktózmentes tejet langyosítottam


2g élesztőt tettem bele, felfuttatni


1 ek. kókuszolajat és 35g NoCarb zsemlemixet tettem hozzá.


Fűszereztem sóval és oreganóval. Formázás után 10-15 percet hagytam pihenni és 750 W-on 4 perc alatt készre sütöttem. WP_20160812_14_07_05_Pro[1]


Félbevágtam és cukormentes ketchuppel kentem meg, majd fűszeres csirkecsíkokat és vékonyra vágott cheddar sajtot tettem a tetejére.


Mikróban grill funkción még 5 percre visszatettem. Finom ropogós és meleg 🙂


 


A hozzávalókat innen szerzem be:


logo3

Országos házhozszállítás! KLIKK!


 



Szendvics a mikróból

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...