2016. augusztus 17., szerda

Testsúly vs. testkép

Mindig mindenki azon aggódik, hogy mennyi a súlya!


Elárulok neked egy titkot, nem a súlyod számít, hanem a testzsír százalékod, hiszen két 60kilós hölgy között óriási különbség lehet.


Én például világéletem 64 kilósan hittem azt, hogy jól nézek ki. Nézd, itt vannak a fotók. Nem mondanám azt semmiképpen, hogy jól nézek ki rajta. Aztán a következő fotó, amin szintén 64 kiló voltam. És a harmadik, amin szintén 64 kiló vagyok. Ezt jól összehoztam neked!


64kg


Akkor mit kell néznünk, mi az, ami alapján azt tudjuk mondani, hogy végre elértem, amit akartam?! A TÜKÖR! Nézz a tükörbe és lásd magad! Nézd meg milyen csinos vagy, és már nem kell sok ahhoz, hogy elérd a kívánt alakodat! Ne mondd soha, hogy “ááá, képtelen vagyok rá!” ne mondd soha, hogy “ez nekem nem fog My Healthy Veggiessikerülni!”. Ezek negatív hatással vannak a testedre. Elkeseredsz és nem leszel motivált!


Használd helyette a pozitív gondolatokat “tényleg sokkal laposabb a hasam, mint egy hónappal ezelőtt!”, vagy a “megéri betartani az előírt étkezést és edzést, mert látom, hogy alakulok!”.  Ezekkel a gondolatokkal ösztönzöd a tested a változásra. Mosolyogj! Légy boldog és sikerülni! Hihetetlen, de napról-napra, hétről-hétre fogod látni a változást! Fotózz!


 


A testtömeg indexet így számolod ki:


BMI számolás


Ez alapján megkapod a BMI-det és íme a táblázat, ahova besorolod magad:


BMI


Ezek a számolások, már közelíthetnek az igazság felé. Így nekem a 166 cm magasságommal: 23 körülre jön ki a BMI, tehát a normál tartomány közepén állok mindhárom esetben. A testösszetételem viszont igen csak más, tehát itt jöhet a testzsírszázalék mérése. noi vall3


Ezen a linken találtam egy jót, ahol tudsz centiben is mérni.


Nekem itt a mai állapotom szerint 23,5% jött ki, mellyel a “fitt” kategóriába kerültem. Ezt az eredményt én elfogadhatónak tartom. Nem vagyok sem fitnesz versenyző, sem modell. Szeretnék nőies, csinos és egészséges kategórián belül maradni.


Szóval, akkor létezik az ideális testSÚLY? Vagy inkább maradjunk az ideális testKÉP fogalomnál?


Te melyikre törekszel?


Segítsek elérni a célt? Klikk IDE!



Testsúly vs. testkép

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...