2016. szeptember 21., szerda

NoCarb kakaós muffin

A NoCarb legújabb terméke a kakaós muffin por. Készítettem már a NoCarb rost sütőmixből is muffint, de ez sokkal finomabb.


Nem kell hozzá más, mint víz, tej, olaj.wp_20160921_15_49_12_pro1


A csomagolás szerint készítettem el, azaz 150g porhoz, 320ml víz és tej keveréket tettem, pici édesítőt és 30ml olajat. Ezt simán kanállal összekevertem és mini muffin formákba töltöttem. 20 perc alatt készre sütöttem 180 fokon.


Első verzióként simán kóstoltam meg.  > Finom!


Másodszorra Walden Farms fahéjas alma dzsemmel > Finom!


Harmadszorra vaj és YeNutrition csoki-karamell protein port kevertem össze krémnek > Finom!


Szerintem bárhogy fogyasztod, finom!


Lehet tunningolni meggy szemekkel, csoki darabokkal, aszalványokkal, kókuszreszelékkel stb. Mindegy, ez az alap, ebből indulhatsz ki. A legjobb persze, hogy vacsira is ehető 🙂


wp_20160921_16_02_48_pro1


A hozzávalókat itt rendelheted meg: Fittmaraket Shop Mozduljanyu kóddal


Ye Nutrition rendelés 15% kedvezménnyel, csak abban az esetben, ha használod a mozduljanyu kódot! Ezt a vásárlás végén tudod megtenni, ahol van egy külön rész a kuponkódoknak.


Csatlakozz hozzánk a Facebookon zárt csoportunkba, ahol anyák, nők, lányok beszélgetnek fogyókúrás sikereikről, edzésekről, főzésről, gyerekekről, minden, ami egy diétázó nőt érdekelhet!



NoCarb kakaós muffin

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...