2017. január 24., kedd

Sajtos zsemle szénhidrát nélkül

Hozzávalók 2 óriási zsemléhez:


80 g NoCarb ZsemleMix

100 g Totu (vagy túró is jó)
2 db nagyobb tojás WP_20170124_17_11_13_Pro

10g kókuszolaj olvasztva

20ml víz

csipet só és egyéb igény szerinti fűszerek

pici reszelt cheddar sajt



Elkészítés:

A nedves hozzávalókat a totuval (túróval) együtt össze botmixereztem, hozzátettem a sót és a zsemlemixet, majd kézzel összedolgoztam. Hagytam pihenni, 20 percet, addig a sütő előmelegedett 210 fokra légkeverésen. A tésztát két felé vettem és két nagy gömböt formáltam belőle. Kicsit lelapítgattam és megszórtam sajttal. A magas hőfokon sütöttem 10 percig, majd 170 fokra légkeverés nélkülire kapcsoltam és hagytam még 15 percig. Tökéletesen puha meleg friss zsemle készült belőle.


A receptötletet a NoCarb Facebook oldalán találtam. Te is nézd meg, biztosan találsz valami finomat!

A Mozdulj Anyu zárt csoportokban pedig szívesen látunk, ahol beszélgethetsz anyukákkal, akik szintén életmódváltásra adták fejüket. Vegyél részt edzéseinken, és gyere el teadélutánjainkra is!


 



Sajtos zsemle szénhidrát nélkül

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...