2017. március 14., kedd

A lefinomabb tiramisu bűntetlenül

A tiramisut nem lehet nem szeretni! Proteines, szénhidrátmentes, rostban gazdag, akár vacsorára, hogy én is ettem. Ne mondd, hogy kínzás a diéta! Ez egy élhető életmód, ahol nem a kockahas a célod, hanem a testi-lelki egészséged, fittséged fontosabb!  Ez pedig belefér, mert van élet a brokkoli-csirkén túl is!


 


Ahogy én csináltam:


  • 150g NoCarb vaníliás muffinpor

  • 150ml mandulatej

  • 150ml víz

  • 30ml kókuszolaj

  • 50g eritrit

  • vanília kikapart belseje (fél)

Ezeket a piskótához valókat összekevertem és 30 perc alatt 180 fokon készre sütöttem. Kifordítottam a formából, feldaraboltam és hagytam kihűlni.


Krém:  WP_20170313_17_14_28_Pro


  • 200g Kisteleki mascarpone

  • 2 tojás sárgája és fehérje külön felverve.

  • 40g eritrit

  • vanília belseje másik felel

  • 50ml mandulatej

  • 30g vaníliás protein

Ezt alaposan kikevertem a tojásfehérjét külön a végén adtam hozzá. Felhasználásig hűtőben tároltam.


A kihűlt piskótákat tejes kávéba áztattam, majd rétegesen pakoltam. ázott piskóta, krém, holland kakaópor és újra.


Tálalásik pár órát hagytam a hűtőben. Nekem még a gyerekek is megették, ez csak azért nagy dolog, mert ők nem szeretik a süteményeket, sose ették még meg a tiramisut.


WP_20170313_17_14_20_Pro


A Mozdulj Anyu zárt csoportokban pedig szívesen látunk, ahol beszélgethetsz anyukákkal, akik szintén életmódváltásra adták fejüket. Vegyél részt edzéseinken, és gyere el teadélutánjainkra is!

 A Ye Nutrition oldalon a MOZDULJANYU kuponkódot használva 15% kedvezményt kaphatsz!

A Best-Body-Nutrition oldalon a MOZDULJANYU kuponkódot használva 5% kedvezményt kaphatsz!

A Fittmarket-Shopba kérlek itt regisztrálj, nézz körül és vásárolj kedvedre NoCarb termékeket, gluténmentes, cukormentes, laktózmentes, paleo élelmiszereket!


A lefinomabb tiramisu bűntetlenül

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...