2017. április 6., csütörtök

Sokmagos keksz

Ketogén receptek leghitelesebb és legjobb forrása szerintem a Boszorkánykonyha blogspot. Ezt a receptet is tőle vettem alapul. Én megint kicsit megvariáltam.


  • 2 tojást felvertem

  • csipet sót tettem hozzá

  • 4 ek. chiamag

  • 3 ek vegyes mag

  • 15g NoCarb sütőmix

Ezeket összekevertem kicsi tálban, hagytam fél-egy órát pihenni, majd kanállal kiszedegedtem belőle adagokat, vizes kézzel formáztam és tettem sütőpapíros tepsibe. Kb. 20 percet sütöttem 180 fokon. Finom nassolni való készült pillanatok alatt.


Variálhatod fűszerekkel, magokkal.


Eredeti recept itt: http://boszorkanykonyh.blogspot.hu/2017/04/negyfele-keksz-20-perc-alatt.html


WP_20170406_17_47_47_Pro


Szeretnéd, hogy segítsek? Online vagy személyes személyre szabott étrend és életmódtanácsadás!


A Mozdulj Anyu zárt csoportokban pedig szívesen látunk, ahol beszélgethetsz anyukákkal, akik szintén életmódváltásra adták fejüket. Vegyél részt edzéseinken, és gyere el teadélutánjainkra is!

 A Ye Nutrition oldalon a MOZDULJANYU kuponkódot használva 15% kedvezményt kaphatsz!

A Best-Body-Nutrition oldalon a MOZDULJANYU kuponkódot használva 5% kedvezményt kaphatsz!

A Fittmarket-Shopba kérlek itt regisztrálj, nézz körül és vásárolj kedvedre NoCarb termékeket, gluténmentes, cukormentes, laktózmentes, paleo élelmiszereket!

 



Sokmagos keksz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...