2017. május 9., kedd

A NoCarb Sztori

A RÓLAM menüpont végén olvashatjátok, hogy mennyire szeretek beszélgetni Ildikóval, a NoCarb alapítójával. Az az igazság, hogy mi még sosem találkoztunk az elmúlt évek alatt, mégis sokat tudunk egymásról és nem csak a főzésről, de az életről is sokat beszélgetünk. Most az ő levelét olvashatjátok:


 


” Tartozom egy vallomással.

Már egy ideje halogatom megosztani veletek, de most, úgy érzem itt az idő, hogy elmeséljem nektek kedves Hölgyek és Anyukák a NoCarb történetét.

Nagyon személyes és nem könnyű egy introvertáltnak, aki nem szeret szerepelni ilyesmit megosztani, de ez a csoport kivétel (az egyetlen amelyiket figyelemmel követem). Azon túl, hogy nagy-nagy tisztelője és csodálója vagyok Sacinak – minden NŐT, anyukákat, dolgozó nőket mélységesen csodálok, akik munka és gyerekek mellett edzenek és alkalmanként támogató családi háttér nélkül is megreformálják az étkezéseket, az alapanyagokat. Emiatt is mindenkinek ebben a csoportban GRATULÁLOK!!!


Ildikó vagyok, Erdélyben születtem, és éltem 2003-ig amikor is párkapcsolat miatt Magyarországra költöztem.

2 év után magamra maradtam egy akkor 14 éves suhanccal. Albérletben, idegen országban, támogató családi háttér és baráti társaság nélkül. Mivel a párkapcsolattal együtt a munkahelyem is odalett, a totális semmiből kellett mindent előröl kezdeni. Pedagógiai végzettségem van, ami után közgazdasági egyetemet végeztem – de Magyarországi munkáltatóknak a végzettségeim szerinti munkahelyeken nem igazán kellettem ezért varrodában dolgoztam majdnem másfél évig, majd egy holland tulajdonú multinacionális online szállásfoglalási oldalnál dolgoztam, mint Termékmenedzser.

2012 tavaszán megtudtam, hogy munka nélkül maradok ezért utolsó lépésként felvettem egy személyi kölcsönt 1.800.000 ft és április végén megalapítottam a NoCarb Noodle Kft-t. Ez volt a ballagási ajándékom az akkor érettségiző fiamnak – Tamásnak. Akkor már igencsak 3 éve ténykedtem a háttérben azon, hogy be tudjam importálni a konjac alapú tésztát az EU-ba. Ugyanis még vámtarifa száma sem volt…

2012 november 5-én hétfőn raktuk le az első tésztaszállítmányt és akkorra már feléltük minden tartalékunkat – munkát nem kaptam, fiam Budapesten, főiskolán, ő is albérletben… nem szégyellem bevallani, hogy még levegőre sem volt pénzünk… nemhogy marketingre. És ott álltam egy rakomány mellett, ami olyan termék volt, amit még senki nem ismert, amiről senki nem hallott, senki nem tudott semmit.

Hát innen indult. Egyedül, tele reménnyel, hittel és akarattal.

Nagyon sokat dolgoztam nappal- éjjel meg tanultam. Mivel Európában nemigen van olyan szakember, aki kimondottan biokémiai és táplálkozás tudományi összefüggésben tudott volna segíteni a rostokról – így addig kerestem, amíg megtaláltam a számomra megfelelő tanárt – egy kanadai kutató orvos személyében, és akivel hetente egy- két alkalommal éjszakánként konzultálunk és tanulok.

Én ezért nem nyaralok mert minden pénzt erre szánok – addig amíg erre szükségem lesz a termékfejlesztések miatt.

A NoCarb termékek nem egy vidéki kiskonyha sütögetős- próbálkozós termékei. Minden egyes rostféleségnek a paraméterei, ph-ja és egészségre gyakorolt hatása a fontos, valamint az, hogy szinergens-e a többi alkotóelemmel. Viszkozitásuk, víz és zsír abszorbenciájuk. Ph érték és mikronszámok – ezen paraméterek alapján válogatom össze az alapanyagot egy-egy új termék létrehozásánál. Komoly számolgatások előzik meg a kísérleti fázisokat. Minden egyes terméket úgy fejlesztek, hogy nem csak kis mennyiségben kiskonyhában – hanem ipari méretekben is elő lehessen állítani belőle termékeket. (pl muffin, készen, boltban) Ezért technológiai tudásra is szükségem van. Lehet beiratkozom ősztől az élelmiszer mérnöki karra

2015 nyarára megtörtént a nagy áttörés, akkor éppen 2 éve dolgoztam rajta – és megszületett a Rostmix. Ez volt az első olyan sütésre alkalmas alapanyag, ami sem szénhidrátot, sem glutént, sem fehérjét, sem zsírt nem tartalmaz. Persze, decemberre egy másik cég (miután hetente legalább 5 csomag rost mixet rendelt tőlünk a szóban forgó cég termékfejlesztője) piacra dobtak ők is egy butított változatot ch csökkentő néven. Idén áprilisban meg Norbikánk is eljutott egy másik butított változathoz…


Itt szeretném megjegyezni kedves hölgyek, hogy a rost az nem liszt, hiába por állagú mindkettő. Ne mondjuk annak – nagyon nem hozzáértők mossák össze a rostot a liszttel. A tej is folyékony halmazállapotú és a pálinka is mégsem mondjuk a tejre, hogy pálinka

Az elmúlt évben 14 új terméket dobtunk a piacra. A maga nemében mindegyik termékünk páratlan. Mindegyik csak és kizárólag olyan alapanyagból áll, ami prémium minőségű, allergén és szénhidrátmentes. Pontosabban az összes termékünk alacsony tápértékű- azaz kevés energiát ad a szervezetnek, ugyanakkor laktató, allergén mentes (kivétel a tojás port tartalmazó muffinporok) mesterséges íz- színezés és tartósítószer mentes. Ideálisak a fogyni vágyóknak és szigorú diétákban (orvosi és sport) is megállják a helyüket.


Ahhoz képest, hogy nehezen nyílok meg- ez eléggé részletesre sikerült. Úgy éreztem, hogy tudnotok kell- mi van a NoCarb házatáján, hiszen fogyasztjátok a termékeket. Utálom a jelenlegi marketing trendet – ami kimondottan az érzelmeket célozza meg- pl coca-cola vagy a „csak nektek, csak értetek” szlogeneket – ezért a következő vallomással tartozom.

Számomra a legfontosabb a termék minősége, megbízhatósága és összetevői. Másodjára az, hogy olyan állagot próbáljak elérni, ami a hagyományoshoz a lehető legközelebb áll. Harmadjára a vevők visszajelzései, a vevők elégedettsége – ha az első kettő mindig megvalósul, úgy a vevőt sohasem érheti csalódás. Majd a sikerélmény és csak azután a pénz.

Lehet ezzel vitatkozni- vagy nem egyetérteni- de nálam ez a sorrend, és a tapasztalat azt mutatja, hogy így jól működik.

Még mindig albérletben élek (a fiam is), nincs saját autóm sem, (a fiamnak sem) minden pénzt a cégbe és a tudás megszerzésébe, meg a prémium alapanyagba fordítunk vissza.


Summa summárum: Mindenki maga dönti el, hogy a piacon levő termékek közül mit rak be a kosarába, az asztalára, a testébe. Ha a NoCarb mellett teszitek le a voksotokat, akkor már tudjátok, honnan indult és mit várhattok a termékeinktől.

Én ígérem, hogy tovább fejlesztek (ha van termékötlet – itt vagyok, hallgatom) és ha jövőre (mert idén már biztosan nem) sikerül elmenni nyaralni, akkor azt is megosztom veletek. De addig is itt vagyok, ha kérdés van kérdezzetek, beszéljetek velem.”


 


Remélem sokan találnak motivációt Ildikó levelében.


line 1


Szeretnéd, hogy segítsek? Online vagy személyes személyre szabott étrend és életmódtanácsadás!


A Mozdulj Anyu zárt csoportokban pedig szívesen látunk, ahol beszélgethetsz anyukákkal, akik szintén életmódváltásra adták fejüket. Vegyél részt edzéseinken, és gyere el teadélutánjainkra is!

 A Ye Nutrition oldalon a MOZDULJANYU kuponkódot használva 15% kedvezményt kaphatsz!

A Best-Body-Nutrition oldalon a MOZDULJANYU kuponkódot használva 5% kedvezményt kaphatsz!

A Fittmarket-Shopba kérlek itt regisztrálj, nézz körül és vásárolj kedvedre NoCarb termékeket, gluténmentes, cukormentes, laktózmentes, paleo élelmiszereket!

 



A NoCarb Sztori

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...