2017. augusztus 20., vasárnap

Szafi Free csokoládé torta

Hozzávalók:


  • 250g Szafi free világos piskóta lisztkeverék

  • 40g friss citrom leve (az üveges nem jó!)

  • 60g eritrit-stevia keveréke

  • 220g szobahőmérsékletű víz

  • 30g karob por

  • 10g NoCarb sütőpor

A hozzávalókat alaposan összedolgozzuk elektromos habverővel. 18cm-es tortaformát  használtam, ezt kibéleltem sütőpapírral és kb. 30 perc alatt (tűpróba) készre sütöttem.


Ez alatt a krémet készítettem el:  WP_20170820_11_47_29_Pro


  • 1/2  csomag NoCarb vaníliás pudingpor

  • 1 csomag Szafi tejbegríz ízű kókuszos alappor

  • 50g eritrit-stevia

  • 3 dl kókusztej

  • 2 dl víz

A pudingport, a kókuszos alapporral összekevertem és az édesítővel, majd a folyadékkal sűrűre főztem.


A piskótát és a krémet is hagytam kihűlni.


A piskótát három részre vágtam, megkentem a krémmel.


Tetejére a csokimáz:


  • Cavalier steviás étcsokoládé felolvasztva

  • kókuszolaj

  • karobpor

  • stevia-eritrit

A kevéske maradék krémből lehet rá díszítést habzsákkal csinálni.


WP_20170820_11_47_46_Pro


Szeretnéd, hogy segítsek? Online vagy személyes személyre szabott étrend és életmódtanácsadás!


Kiemelet partnerem

Bodywakes kerdoiv logo

A Mozdulj Anyu zárt csoportokban pedig szívesen látunk, ahol beszélgethetsz anyukákkal, akik szintén életmódváltásra adták fejüket. Vegyél részt edzéseinken, és gyere el teadélutánjainkra is!

 A Ye Nutrition oldalon a MOZDULJANYU kuponkódot használva 15% kedvezményt kaphatsz!

A Best-Body-Nutrition oldalon a MOZDULJANYU kuponkódot használva 5% kedvezményt kaphatsz!

A Fittmarket-Shopba kérlek itt regisztrálj, nézz körül és vásárolj kedvedre NoCarb termékeket, gluténmentes, cukormentes, laktózmentes, paleo élelmiszereket!


Szafi Free csokoládé torta

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...